Bloggen en online geld verdienen met Adsense óf Chitika Ads, Affiliate programs en Articles...

Monday, February 26, 2007

Verdien Geld met je Blog -YouTube Filmpje - ''Michael Cheney answers all your Internet Marketing Questions'...'

Ik was laatst aan het snuffelen op YouTube om te kijken of er mischien leuke en interessante filmpjes waren over ''Verdien geld met je Blog''...En in het nederlands waren er natuurlijk (nog) geen te vinden, maar dat was een heel ander verhaal toen ik ging kijken naar de engelstalige YouTube Adsense-Affiliate-Marketing filmpjes.

Er zaten zelfs hele leuke, zelfs grappige, tussen...zoals deze van Michael Cheney, de maker van ''Michael Cheney's AdSense Videos''. Na een paar keer werd hij eigenlijk steeds grappiger (haha), dat vond ik tenminste...

Michael Cheney answers all your Internet marketing questions

Dat was toch gewoon een informatief én grappig Internet Marketing filmpje? In ieder geval weer eens wat anders...

En zo zie je ook eens dat ''Internet Marketing'' en ''geld verdienen met bloggen'' ook best leuk kan zijn.

Één ding is in ieder geval zeker. Dit moet ik vaker doen (al zeg ik het zelf), dus binnekort meer van dit soort (grappige) YouTube Internet Marketing filmpjes...

Oh, en dan nog iets nieuws. Ik ben sinds kort (2 dagen geleden) ergens mee bezig wat in mijn ogen echt iedere beginnende en gevorderde Internet Marketer gewoon moet zien, mischien ken je het al, maar dan wil je dit nog niet missen.

Laat ik het zo vragen dan: "Do You Squidoo...?" - "I do!"

Dit is gewoon zo'n beetje alles-in-één op het gebied van Blogs-, Website-, en Article-Directories! (Oftewel: LINKS, LINKS en nog eens LINKS...en dat heen en weer...én weer terug, poehé!) Zelfs nog véél meer, maar zover ben ik nog niet, nóg niet ;-)

Oh, dan vergeet toch bijna dit te zeggen: Je kunt er ook nog eens geld mee verdienen, niet geheel onbelangrijk dacht ik zo...

Hoe dan ook, binnekort meer hierover. Tot die tijd, zou ik alvast een kijkje gaan nemen op Squidoo...en mijn 1ste thegoogleadsensevideos-'lens' en 2de plrpro-articles-'lens'.

En als je gewoon gelijk je eigen Squidoo-'lens' wilt maken, ga dan naar: www.squidoo.com/wizard/step1

Veel plezier.
Robert


P.s. En voor de gevorderde Squidoo-ers is dit wellicht een 'goed product' om 'iets' meer te weten te komen over de Squidoo marketing-technieken: ==>


P.p.s. Mischien is dit dan ook wel meteen het inspecteren waard...

==> Web 2.0 Marketing Secrets, by Ray La Foy

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Joel's Monthly Adsense Templates Membership Program.
Link With Us - Web Directory Blog Flux Directory blog search directory Blogion.com - the definitive blog directory blogoriffic.com
Top Marketing/SEO Blogs

© 2006 copyright verdien-geld-met-je-blog.blogspot.com - Een "Verdien geld met je Blog" Info-Blog.
High PageRank Directory